Δευτέρα 27 Σεπτεμβρίου 2010

οι 8 τύποι αφελειών - ποιά σου ταιριάζει

Τις αφέλειες και τις φράντζες νομίζω όλες μας τις λατρεύουμε, κι είναι ο πιο εύκολος τρόπος να ανανεωθούμε όταν δεν θέλουμε πολύ δραστικές αλλαγές όπως αλλαγή χρώματος, περμανάντ κτλ.
Αλλά ποιό στυλ αφελειών μας ταιριάζει? 



επειδή η επιλογή είναι καθαρά υποκειμενική,εγώ απλά θα σας δείξω ποια στυλ αφελειών υπάρχουν:


  • οι πυκνές και ολόισια κομμένες αφέλειες



  • ασσύμετρες και ατημέλητες αφέλειες




  •  οι λιγότερες πυκνές και όχι ίσια κομμένες -ή αλλιώς  choppy


  • αφέλειες κοντοκουρεμένες και ίσια κομμένες


  •  αφέλειες μονόπαντες (προς τη μια πλευρά της χωρίστρας)




  •  αφέλειες με χωρίστρα στη μέση


  • πολύ κοντές και ασσύμετρες



  • πάρα πολύ κοντές/ αγορίστικες


εσένα ποιά σου αρέσει?? 


γενικά, 
Στα στρογγυλά πρόσωπα και τα τετράγωνα πρόσωπα θα πρέπει να αποφεύγεται τις γεμάτες φράντζες κατά μήκος του μετώπου γιατί έτσι τονίζεται το φάρδος του προσώπου σας. Προτιμήστε τις λοξές αφέλειες που καλύπτουν το μισό μέτωπο,

Αν έχετε οβάλ ή τριγωνικό πρόσωπο τότε μπορείτε να επιλέξετε ότι σας αρέσει χωρίς περιορισμό. Σας ταιριάζουν όλα τα στυλ φράντζας/αφέλειας.

Οι λοξές αφέλειες βασικά ταιριάζουν τέλεια στα περισσότερα σχήματα προσώπου και είναι ιδανικά, για αυτά με σχήμα καρδιάς και διαμάντι. Στο μόνο σχήμα προσώπου που δεν ταιριάζουν είναι στο μακρόστενο γιατί τονίζουν το μήκος του.

Εάν έχετε μακρόστενο πρόσωπο προτιμήστε την γεμάτη φράντζα κατά μήκος του μετώπου ώστε να μειώσετε το μήκος του.



κοίτα πως θα κόψεις μόνη σου αφέλειες εδώ

4 σχολιάκια:

Florendia είπε...

Τέλειο ποστ! Κι εγώ θέλω να κόψω αφέλειες αλλά επειδή έχω λίγο μικρό κούτελο φοβάμαι οτι δεν θα μου πηγαίνουν... Τι λες αυτό παίζει ρόλο; Ποιό από τα παραπάνω στυλ θα μου ταίριαζε περισσότερο άραγε;

ifigenia είπε...

maddie,
υποτίθεται οτι οι αφέλειες ταιριάζουν περισσότερο σε πρόσωπα με μεγάλο κούτελο, αλλά κι εγώ που έχω λίγο μικρό κούτελο και πέρσι έκοψα για πρώτη φορά αφέλειες τις λάτρεψα.δεν νομίζω πως τελικά παίζει μεγάλο ρόλο.
εμένα μου αρέσουν πολύ οι πυκνές αφέλειες όπως της ναόμι κάμπελ! αλλά αν δεν είσαι σίγουρη οτι θα σου πηγαίνουν μπορείς να τις κόψεις πιο αραιές κ αν δείς οτι δεν σου πάνε, να τις χτενίζεις προς τη μια πλευρά, όπως στη φωτό η κάθριν ζέτα τζόουνς, σαν φράντζα. Η φράντζα σίγουρα πάει σε όλους.

Florendia είπε...

Σ'ευχαριστώ για την απάντηση! Κι εμένα οι πυκνές μου αρέσουνε. Ελπίζω να βρω το κουράγιο να τις κόψω γιατί εχω βαρεθεί να έχω το ίδιο στυλ μαλλιά για πολλά χρονια τώρα.

Ανώνυμος είπε...

τελειο post δε λες τιποτα....και εγω θελω να κανω μια αλλαγη κ σκεφτομουν να κοψω φρατζα ή αφελειες...βασικα ειχα φρατζα πριν 2 χρονια αλλα ειχα μεγαλη δηλ ξεκιναγε απο τη μια ακρη του κεφαλιου και κατεληγε στην αλλη(περιπου σαν της κοπελας κατω απο τη vanessa)..αλλα τη βαρεθηκα και την αλλαξα..και εγω εχω μικρο κουτελο και φοβαμαι να το κανω,αλλα θα ηταν μια πολυ καλη αλλαγη...

Πνευματική ιδιοκτησία

Πνευματική ιδιοκτησία
Μην αντιγράφετε χωρίς link!

Template by:

Free Blog Templates